Komfortní prodej

 Služby při zajištění prodeje v roce 2020

 

  • audit nemovitosti, právních vztahů a okolních vlivů

  • pořízení fotodokumentace a situačních nákresů

  • audit aktuálního stavu trhu ve vztahu k prodávané nemovitosti

  • určení strategie a postupů vedoucích k realizaci případu v zájmu klienta

  • zpracování pořízených dat do celkové inzertní a prezentační nabídky

  • umístění nabídky na nejsledovanější realitní servery

  • inzerce na vlastním webu

  • možnost překladu nabídky do angličtiny a umístění nabídky na speciálních stránkách určených  pro  zahraniční klientelu (komerční objekty)

  • pravidelné sledování statistických dat návštěvnosti  nemovitosti na  serverech, jejich vyhodnocení a podání informace klientovi

  • evidence každého volajícího zájemce (jméno a telefon) a informování klienta o každém aktuálním kontaktu

  • zajištění prohlídek nemovitostí se zájemci  dle jejich potřeb včetně sobot, nedělí a svátků. Pracovní doba dle potřeby klienta, zpravidla v rozmezí 7,00 – 23,00 hod (týká se i telefonické a počítačové komunikace)

  • evidence průběhu a výsledku každé prohlídky, pravidelná hlášení o stavu zakázky

  • vypořádání vztahů zapsaných v Katastru nemovitostí

  • po nalezení solventního zájemce vypracování a návrh kupních, popř. rezervačních a dalších smluv advokátní kanceláří

  • finanční transakce formou účtu advokátní úschovy na základě smlouvy o advokátní úschově

  • spolupráce s bankami a dalšími finančními institucemi při požadavku zajištění úvěru od kupujícího

  • součinnost se stavebními a dalšími úřady a institucemi

  • zajištění úkonů vyplývajících ze zákona o Katastrálních úřadech

  • ověření stavu zápisu vlastnictví v katastru nemovitostí

  • příprava předávacího protokolu a osobní přítomnost při předání nemovitosti

  • ověření a kontrola finančního vypořádání dle Kupní smlouvy,